KATIVA COLAGENO - Ότι καλύτερο για τα μαλλιά μου με την δύναμη του κολλαγόνου



Έχω ξαναχρησιμοποιήσει σαμπουάν χωρίς sulfates, όταν είχα κάνει την πρώτη θεραπεία κερατίνης. Τώρα μου δόθηκε η ευκαιρία και χρησιμοποίησα τη σειρά Colageno της KATIVA από την +La Rou Hair Cosmetics .

Τι είναι καταρχάς το Kativa Colageno;
Το KATIVA COLAGENΟ παρέχει θρεπτικά συστατικά και πρωτεΐνη στη ρίζα της τρίχας, αναζωογονεί και αναδομεί τα μαλλιά χαρίζοντας τους την χαμένη τους ελαστικότητα , λάμψη και την νεανικότητα τους μέσα στον κύκλο της φυσικής τους ανάπτυξης. Το κολλαγόνο είναι μια αλυσίδα βασικών πρωτεϊνών στο σώμα μας, που παρέχουν αντοχή και ευελιξία στους ιστούς μας. Όπως το δέρμα, τα μαλλιά στο φυσικό κύκλο ανάπτυξής τους χάνουν την ελαστικότητα, τον όγκο, την νεανικότητα και την λάμψη τους. Το κολλαγόνο και οι πρωτεΐνες δρουν στη ρίζα της τρίχας, προσφέροντας αναζωογόνηση και αναδόμηση στα ταλαιπωρημένα μαλλιά, επιτρέποντας την φυσική αναπλήρωσή τους. Η νέα γραμμή KATIVA COLAGENΟ είναι μια φόρμουλα, πλούσια σε πρωτεΐνες που ενισχύει τους φυσικούς πόρους , αναζωογονεί και αναδομεί τα μαλλιά φυσικά και ανακτά τις χαμένες πρωτεΐνες και τα λιπίδια. Η επίτευξη ενός υγιούς, λαμπερού γεμάτου όγκου μαλλιού φαίνεται αμέσως μετά τη χρήση του. Η τακτική χρήση KATIVA COLAGENΟ επιτρέπει την ανάκτηση σε σύντομο χρονικό διάστημα του όγκου και της λάμψης των μαλλιών.


Ωραία όλα αυτά θα μου πείτε, αλλά λίγο πολύ μας τα είπαν κι άλλες. Εγώ τα χρησιμοποιήσα σε συνδυασμό με την Βραζιλιάνικη Θεραπεία Ισιώματος Μαλλιών που σας έδειξα σε πρόσφατο βίντεο μου. Αν δεν το έχετε δει και δεν έχετε ιδέα για την εικόνα των μαλλιών μου μετά την χρήση του, καλό είναι να ρίξετε μια ματιά εδώ

Μετά από μια θεραπεία ισιώματος με Κερατίνη θα πρέπει να αποφεύγετε τα σαμπουάν που περιέχουν θειϊκό άλας. Έτσι ήταν ευκαιρία να χρησιμοποιήσω τα KATIVA COLAGENΟ, τα οποία δεν περιέχουν sulfates ούτε αλάτι. Και πιστέψτε με ελάχιστα σαμπουάν θα βρείτε στην αγορά χωρίς θειϊκό άλας. 

Έχουν απίστευτη μυρωδιά και σε συνδυασμό με την θεραπεία ισιώματος , παρατήρησα ότι τα μαλλιά μου ήταν ενυδατωμένα και με πλούσιο όγκο χωρίς να βαραίνουν ή να λαδώνουν πιο εύκολα, όπως είχε τύχει να συμβεί στο παρελθόν με άλλα προϊόντα. Τα χρησιμοποιήσα για πάνω από μήνα πριν σας μιλήσω για αυτά. Συχνά δεν έβαζα ούτε μαλακτική ούτε την μάσκα. Την μάσκα την χρησιμοποιούσα μόλις μια φορά την εβδομάδα, ενώ την μαλακτική λιγότερο . Ωστόσο τα μαλλιά μου ήταν και πάλι ευκολοχτένιστα και δεν φριζάρανε ούτε στο ελάχιστο. Η αίσθηση που σου δίνουν είναι σαν να βρίσκεσαι στο πιο ακριβό κομμωτήριο και να σε περιποιούνται τα έμπειρα χέρια ενός κομμωτή με το πιο πολυτελές σαμπουάν. Αν θα τα χρησιμοποούσα ξανά; Φυσικά. Ποια γυναίκα δεν θέλει ότι καλύτερο για τα μαλλιά της. Θα τα βρείτε σε επιλεγμένα κομμωτήρια σε όλη την Ελλάδα και εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

*ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ*
Παρακαλώ MHN αφήνετε link για τα blog σας, η κείμενα που παραπέμπουν εμένα η τα μέλη του blog μου να τα επισκεφτούν στα σχόλια, γιατί το βρίσκω άκομψο και δεν θα δημοσιεύονται.
Ευχαριστώ για την κατανόηση.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...