6 BB CREAMS - REVIEW

Ετοίμασα ένα μικρό βίντεο με όλες τις BB κρέμες που έχω στην διάθεση μου.
6 BB CREAMS - REVIEW




Απο το post αυτό θα ήθελα να προσθέσω επίσης αναλυτικά τα εξής:


  1. Η πρώτη που αγόρασα ήταν η κλασσική BB cream της Garnier. Είχα ενθουσιαστεί από τις κριτικές ακόμα και από Bloggers με λιπαρές επιδερμίδες που διατίνονταν ότι κάνει θαύματα για το δέρμα τους, και με λίγη πουδρίτσα από πάνω είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ. Δυστυχώς έπεσα θύμα αυτής της ψευδούς διαφήμισης και αγόρασα το συγκεκριμένο προϊόν. Δεν είναι κακή απλά ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΛΙΠΑΡΕΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΕΣ. Ήταν τόσο λιπαρή που ξέβαφε στα ρούχα ακόμα και μετά από ώρες... Κατά τα άλλα αυτό που έχω να πω είναι ότι θα την προτιμούσα με μεγαλύτερο δείκτη προστασίας και μεγαλύτερη γκάμα στα χρώματα καθώς την βρήκα λίγο σκούρη για μένα. Στα θετικά της είναι ότι απλώνεται εύκολα, λίγη ποσότητα αρκεί για όλο το πρόσωπο, έχει μέτρια κάλυψη (προσωπικά δεν χρειάζομαι περισσότερη) , είναι 50 Ml και κοστίζει γύρω στα 10€.
  2. Η Ματ εκδοχή της πρώτης BB cream ήρθε για να ισορροπίσει λίγο τα πνεύματα. Εδώ μιλάμε για κάτι πραγματικά καλό. Είναι μια BB cream για λιπαρές επιδερμίδες, δεν χρειάζεται να την σετάρετε με πούδρα (αν όμως το θέλετε δεν την επιβαρύνει). Είναι πολύ λεπτόρευστη και απλώνεται πάρα πολύ εύκολα. Έχει και αυτή μέτρια κάλυψη και χαμηλό δείκτη αντιηλιακής προστασίας. Προσωπικά Αυτήν ΤΗΝ ΛΑΤΡΕΨΑ και την χρησιμοποιώ πλέον καθημερινά. Ευχαριστώ πάρα πολύ την καλή μου φίλη Νατάσα (Makeup By Natasha V) που μου την δώρισε <3>
  3. Μια διαφορετική BB cream διατίθεται από την VIVO cosmetics Μέσω του site της εταιρείας.  Είναι διαφορετική γιατί δεν είναι Blemish Balm, όπως όλες η κανονικές BB creams αλλά Beauty Balm. Διαφοροποιείται ως προς τα εξής:
    • Έχει την λογική (primer) οπότε είναι ότι πρέπει και για τους πόρους αν έχετε τέτοιο θέμα
    • Ομαλοποιεί την υφή της επιδερμίδας και
    • Καλύπτει αρκετά .
    • Δεν Έχει αντιηλιακό
    • Θα έλεγα ότι δεν περιέχει ιδιαίτερα ενυδατικά συστατικά και είναι περισσότερο κάτι μεταξύ primer και foundation. Απλώνεται ιδιαίτερα δύσκολα, έχει περιορισμένες κι αυτή αποχρώσεις (εγώ είμαι στην light) και προσφέρει αρκετά καλή κάλυψη. Έχει μέτρια προς καλή διάρκεια και δεν ξεβάφει στα ρούχα.
  4. H Skinfood peach & Green Tea ήρθε από την Κορέα, την μητέρα των BB cream. Παρακάτω θα βρείτε στοιχεία για τον πωλητή που την αγόρασα μέσω EBAY. Είναι λεπτόρευστη, απλώνεται πάρα πολύ εύκολα, έχει αντιηλιακό δείκτη προστασίας 20 (ΝΑΙΙΙΙ!!!), προσφέρει μέτρια κάλυψη και είναι πάρα πολύ καλή για λιπαρές επιδερμίδες. Δυστυχώς δεν βγαίνει σε πολλές αποχρώσεις αλλά μόνο σε μια, οπότε αν δεν είστε ανοιχτόχρωμη μάλλον την πατήσατε :/
  5. Η SKIN79 είναι η αγαπημένη μου των τελευταίων ημερών. Επειδή φοβάμαι μην μου τελειώσει σταμάτησα να την χρησιμοποιώ, για να την έχω το καλοκαίρι. Δεν είναι πολύ λεπτόρευστη, απλώνεται όμως πολύ εύκολα. Έχει πολύ υψηλό δείκτη προστασίας (SPF35 - Επιτέλους) και προσφέρει πάρα πολύ μεγάλη κάλυψη. Προσωπικά επειδή έχω πανάδες μου τις καλύπτει τέλεια. Και αυτή βγαίνει σε μια απόχρωση μόνο οποτε αν δεν είστε ανοιχτή στην επιδερμίδα σας, λυπάμαι αλλά δεν θα σας βολέψει. Για τις πιο κρύες ημέρες, εγώ χρησιμοποιούσα και ενυδατική από κάτω, αλλά το καλοκαίρι δεν θα χρειάζεται κάτι τέτοιο.
  6. Για το τέλος άφησα το τελευταίο μου απόκτημα. Είναι το Beauty Balm της MUA. Είναι λίγο πιο γυαλιστερή σε τελείωμα αλλά δεν είναι πολύ βαριά και με λίγη πούδρα προσωπικά κάθεται καλά. Εγώ έχω μικτή επιδερμίδα, οπότε δεν ξέρω αν σε πιο λιπαρές θα σας άρεσε το τελείωμα της. Έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με την VIVO ως προς την διαφοροποίηση της από της Blemish Balms κρέμες, οπότε θα πρέπει να περιμένετε ότι δεν θα λειτουργεί και σαν bb κρέμα. Στα θετικά της είναι ότι έχει πολύ μεγάλη γκάμα από αποχρώσεις, οπότε θα μπορείτε να βρείτε αυτή που σας αρέσει πολύ πιο εύκολα.
Αυτά απο μένα και τις BB creams που έχω στα χέρια μου αυτό τον καιρό. Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιες από αυτές; Ποιες άλλες έχετε δοκιμάσει; Ποια θα μου προτείνατε να δοκιμάσω ;


Ο Ebay seller για τις BB creams SKIN79 & SkinFood


http://myworld.ebay.com/rubyruby76?_trksid=p2047675.l2559

και Link για την BB cream SKIN79 απευθείας

http://www.ebay.com/itm/220685485834?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

12 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο και χρήσιμο review! Η bb cream της garnier, η ματ, έχει κ αυτή spf 20. Δεν το γράφει στο μπουκάλι, αλλά στο κουτάκι της :)
    Φιλιά!

    http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα συμφωνήσω μαζί σου για τον αδικαιολόγητο ενθουσιασμό για την πρώτη bb cream της Garnier..Την δεύτερη τη λάτρεψα και πλέον τη χρησιμοποιώ καθημερινά!Θα ήθελα να δοκιμάσω την Skinfood peach & Green Tea, μιας και έχω λιπαρή επιδερμίδα και ελπίζω να μου ταιριάξει! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άρα αξίζει να πάρουμε αυτή της Garnier για λιπαρές/μεικτές επιδερμίδες? Θεωρώ ότι είμαι μικρή για makeup και ψάχνω την καλύτερη bb cream που μπορώ να πάρω (έχω μεικτό δέρμα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. θα συμφωνήσω μαζί σου. Ιδανικά θα ήθελα περισσότερα ml αλλά πίστεψε με αν και είναι αρκετά λεπτόρευστη, λίγη ποσότητα αρκεί και θα σου διαρκέσει πολλούς μήνες. Φαντάσου ότι φίλες μου που την είχαν την χρησιμοποιούσαν καθημερινά και τους διήρκεσε 6 μήνες και παραπάνω. Οπότε νομίζω οτι αξίζει ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολυ χρησιμο ποστ μιας και ακομα ψαχνω να βρω μια καλη bb cream.Προς το παρον εχω παρει της GARNIER αλλα συν οτι ειναι πολυυυ λιπαρη και βαφει ακομα και τα ρουχα ειναι και σκουροχρωμη! δεν μαρεσει τελικα και δεν θα την ξανα αγορασω! Παραγγειλα τωρα της loreal την magique ! εχω διαβασει οτι ειναι καλη θα δω εντυπωσεις και θα κανω και εγω review. φιλια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραίο review!!!!!
    Επειδή έχουμε όλο τον χρόνο ηλιοφάνεια, πιστεύετε ότι αρκεί ένα 20 spf?
    Μας καλύπτει πραγματικά μια BB cream σκέτη με το δικό της αντιηλιακό;
    Εγώ βρίσκω της Garnier Matt αρκετά καλή, αλλά αν θέλω να βάλω αντιηλιακό, πρέπει να το βάλω μάλλον πριν την ΒΒ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίο review!!!!!
    Επειδή έχουμε όλο τον χρόνο ηλιοφάνεια, πιστεύετε ότι αρκεί ένα 20 spf?
    Μας καλύπτει πραγματικά μια BB cream σκέτη με το δικό της αντιηλιακό;
    Εγώ βρίσκω της Garnier Matt αρκετά καλή, αλλά αν θέλω να βάλω αντιηλιακό, πρέπει να το βάλω μάλλον πριν την ΒΒ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα άμα σου πω ότι επειδή συμφωνώ μαζί σου έχω βάλει στην άκρη την κορεάτικη για το καλοκαίρι. Σκέφτηκα: Ωχ λες να μου τελειώσει και τι θα κάνω μέχρι να ξαναπαραγγείλω; αλλά κι για να χρησιμοποιήσω τις άλλες αποφάσισα να βάζω τις άλλες και το καλοκαίρι με περισσότερες ανκες της επιδερμίδας θα χρησιμοποιήσω την SKIN79 με SPF35 . πως με βρίσκεις? πονηρή η βλάχα?

      Διαγραφή
  8. καλησπερα κατερινα!!σε ευχαριστουμε πολυ για τα ωραια βιντεακια σου και για τις συμβουλες σου!μας βοηθας παρα πολυ!εψαξα στο ebay και ειδα ενας πωλητης πουλαει την skin food good afternoon green tea and peach bb cream σε δυο αποχρωσεις 1 light beige και 2 natural beige.εγω γενικα και στα make up ειμαι στην αποχρωση 2 και στης φωτο μ φαινεται πολυ ασπρη η light beige.και εχω προβληματιστει!σκεφτομαι μηπως παρω και τις δυο αποχρωσεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα Κατερινάκι! Θα'θελα να σε ρωτήσω αν έχεις δοκιμάσει την bb cream της l'oreal...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, μόλις προχθες την αγόρασα την πράσινη της Loreal για τις κοκκινίλες. Θα ετοιμάσω review μόλις έχω την ευκαιρία να την δοκιμάσω <3

      Διαγραφή
  10. molis parageila tin skin 79 kai 9a parw kai tin green tea opws dhpote!! :D to kalokairi 8a voleftw me garnie den peirazei :D polu katatopistiko review eyxaristoume!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

*ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ*
Παρακαλώ MHN αφήνετε link για τα blog σας, η κείμενα που παραπέμπουν εμένα η τα μέλη του blog μου να τα επισκεφτούν στα σχόλια, γιατί το βρίσκω άκομψο και δεν θα δημοσιεύονται.
Ευχαριστώ για την κατανόηση.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...