Ventus Giveaway!!!! 2 δωρα , 2 νικητές!





Την περασμένη Παρασκευή η εταιρεία DMB Hellas Products και η Gaia Natural Cosmetics   μου έστειλαν ένα μεγάλο πακέτο με καλούδια για δοκιμή. Επειδή όμως μου αρέσει να μοιράζομαι τα παιχνίδια μου σκέφτηκα καποια από αυτά τα καλούδια να τα μοιραστώ μαζί σας. Έτσι αποφάσισα να διοργανώσω μια σειρά απο διαγωνισμούς και καλά καταλάβατε, ο πρώτος διαγωνισμός ξεκινάει τώρα. 

2 νικήτριες θα κερδίσουν 2 μικρά σετ περιποίησης. Η πρώτη νικήτρια θα κερδίσει ένα Exotic Aromatherapy Body milk με καρύδα και Monoi de tahiti και μια κρέμα χεριών με Calendula. Η 2η νικήτρια θα κερδίσει μια καταπραϋντική μάσκα προσώπου με ανανά και παπάγια αλλά και μια κρέμα χεριών με αλόη και αμυγδαλέλαιο, όλα από την σειρα Ventus της DMB Hellas Products .  

Οι όροι είναι απλοί και για να σας βοηθήσω θα πρέπει να συμπληρώσετε αυτήν την φόρμα. Μόλις την συμπληρώσετε θα λάβετε και email επιβεβαίωσης.

Ventus Giveaway!!!! 2 δωρα , 2 νικητές!

1. Like DMB Hellas Products στο facebook
2. Like
Gaia Natural Cosmetics στο facebook 
3. Like TheKMProjects στο facebook 
 4. Like & Share δημόσια αυτήν την φωτογραφία στο facebook. Βρείτε την φωτογραφία εδώ  https://www.facebook.com/Thekmprojects/photos/a.352714101503204.85808.352673124840635/753387298102547/?type=1&theater
 5. Συμπληρώστε την φόρμα συμμετοχής
6. Κερδίστε επιπλέον συμμετοχές ακολουθώντας τα βήματα μέσα από την φόρμα συμμετοχής


Προσοχή! Συμμετοχές θα γίνονται δεκτές μόνο μέσω της φόρμας συμμετοχής!

Ο διαγωνισμός θα διαρκέσει μέχρι τις 8 Απριλίου 2015 το βράδυ, ημέρα των γενεθλίων μου και αυτό θα είναι το πρώτο μου δώρο προς εσάς. Οι νικήτριες θα ανακοινωθούν στην σελίδα μου theKMProjects στο Facebook αλλά και στο Blog μου. Τα δώρα θα αποσταλούν με ταχυδρομείο από μένα. 


Καλή επιτυχία και μην ξεχνάτε έρχονται κι άλλοι διαγωνισμοί!!!!


The KM Projects
Not just another beauty blog


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

*ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ*
Παρακαλώ MHN αφήνετε link για τα blog σας, η κείμενα που παραπέμπουν εμένα η τα μέλη του blog μου να τα επισκεφτούν στα σχόλια, γιατί το βρίσκω άκομψο και δεν θα δημοσιεύονται.
Ευχαριστώ για την κατανόηση.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...