Review: KORRES MAGNOLIA First wrinkles Day & Night cream


Μετά από σχεδόν ένα μήνα χρήσης νομίζω έχω σχηματίσει μια άποψη για τις συγκεκριμένες ενυδατικές. Η ενυδατική ημέρας με Μανόλια του korre υπήρξε η αγαπημένη μου της σειράς.  Με ελαφριά υφή προσφέρει την ενυδάτωση που χρειάζεται το πρόσωπο μου χωρίς να γίνεται λιπαρή. Συνεχίζω στο μακιγιάζ μου χωρίς πρόβλημα και νιωθω την επιδερμίδα μου ενυδατωμένη καθόλη την διάρκεια της ημέρας.


Με πιο πλούσια υφή , η κρέμα νύχτας, είναι λίγο βαριά για την δική μου λιπαρή επιδερμίδα, παρόλο που συνηθίζω να χρησιμοποιώ πιο "ενισχυμένες" κρέμες το βράδυ , για να αντιμετωπίσω τα πρώτα σημάδια του χρόνου που συνοδεύουν τα 30+. Παρ' όλα αυτά έχει πολύ πλούσια υφή και προσφέρει ενυδάτωση ενώ το πρωί η επιδερμίδα μου είναι φωτεινή. Θα την συνιστούσα καλύτερα σε κοπέλες με κανονική επιδερμίδα. 

Στα μείον τους είναι το άρωμα. Αν και υπέροχο, το βρίσκω λίγο βαρύ για τα δικά μου γούστα και ειδικά για την κρέμα νύχτας μου φαίνεται λίγο να με ζαλίζει. Προτιμώ πιο ήπιες μυρωδιές για την ενυδάτωση του προσώπου μου. Ο Κορρές από την άλλη φημίζεται για τις έντονα αρωματισμένες του ενυδατικές. Θυμάμαι ακόμα πόσο υπέροχα μύριζε η ενυδατική κρέμα ματιών με νυχτολούλουδο που χρησιμοποιούσα παλιά, υπέροχα αλλά έντονα. Είναι στα 40ml και οι δύο - άλλο ένα μείον, καθώς οι περισσότερες ενυδατικές είναι στα 50ml και τώρα τελευταία αισθάνομαι ότι ο Κορρές κάνει εκπτώσεις στις συσκευασίες.  Τις βρήκα και τις δύο στο +iNatural και αν θέλεις μπορείς να τις βρεις κι εσύ πατώντας εδώ στα 17,00€ περίπου.

Εσύ τις δοκίμασες;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

*ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ*
Παρακαλώ MHN αφήνετε link για τα blog σας, η κείμενα που παραπέμπουν εμένα η τα μέλη του blog μου να τα επισκεφτούν στα σχόλια, γιατί το βρίσκω άκομψο και δεν θα δημοσιεύονται.
Ευχαριστώ για την κατανόηση.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...