CLOSET BLOG SALE Μέρος 1ο


Σε ένα πρόσφατο ξεκαθάρισμα στην ντουλάπα μου - μιας και η Άνοιξη φέτος με έπιασε νωρίς - έβγαλα πολλά ρούχα για δόσιμο, πολλά για πέταμα και μερικά που ήμουν πολύ συναισθηματικά δεμένη να τα δώσω αλλά και που συνειδητοποίησα ότι τα είχα φορέσει μόλις 1 έως 3 φορες το καθένα. Σκέφτηκα λοιπόν να κάνω ένα blog sale, με όσα απο αυτά θεώρησα ότι είναι σε πολύ καλή έως άριστη κατάσταση. Ειλικρινά, πιστεύω ότι μερικά από αυτά δεν θα τα αποχωριζόμουν ποτέ, αλλά απο την άλλη είναι πολύ καιρό μέσα στην ντουλάπα μου χωρίς να έχουν φορεθεί (σχεδόν καθόλου θα έλεγα) και μπορεί κάποια άλλη κοπέλα να τα ευχαριστηθεί. 


Ανάλογα με την κατάσταση τους θα είναι και οι τιμές τους. Μερικά είναι εντελώς αφόρετα, άλλα σε Άριστη κατάσταση και πολύ καλή κατάσταση.

Ανάμεσα τους θα δείτε επώνυμα ρούχα αλλά και πιο απλά καθημερινά. Επίσης, έχω ξεχωρίσει κάποια αξεσουάρ. Κάποια είναι δώρα, επομένως δεν ξέρω τις παλιές τους τιμές παρά μόνο κατά προσέγγιση. Όσα τα έχω αγοράσει εγώ θα γράφω την τιμή που τα είχα αγοράσει.

Εδώ έχει κυρίως χειμερινά ρούχα και αξεσουάρ αλλά και κάποια καλοκαιρινά. Ακόμα όμως δεν έχω κατεβάσει τα καλοκαιρινά, επομένως θα υπάρξει blog sale με περισσότερα καλοκαιρινά κομμάτια.

Έχω βγάλει όσο πιο πολλές φωτογραφίες γίνεται από το κάθε ρούχο/αξεσουάρ και θα προσπαθήσω να σας περιγράψω όσο το δυνατόν καλύτερα τόσο το ρούχο όσο και την κατάσταση του.Αμ χρειαστεί μπορώ να βγάλω κι άλλες και να σας στείλω, αρκεί να μου το ζητήσετε.

Η πληρωμή θα γίνει μέσω τραπεζικού λογαριασμού κατόπιν συνεννόησης στο email: thekmprojects@gmail.com . Η αποστολή γίνεται απλή με ταχυδρομείο και τα έξοδα αποστολής εντός Ελλάδας είναι δικά μου. Όμως, σε περίπτωση που θέλετε αντικαταβολή ή κούριερ επιβαρύνεστε εσείς τα τυχόν παραπάνω έξοδα - αφού φυσικά πρώτα σας ενημερώσω για το ύψος αυτών και σας βρίσκει σύμφωνες.

Πάμε λοιπόν να δούμε τι μικρούς θησαυρούς έκρυβα μέσα στην ντουλάπα μου.

Αρχίζω με τα αξεσουάρ. Δύο τραγιάσκες η μία Fulla Sugah  και η άλλη Noname.
Η καρώ (noname) είναι μάλλινη, δεν έχει φορεθεί ποτέ και είναι σε άριστη κατάσταση. Την δίνω 3€
Η γκρι τουίντ τραγιάσκα απόFullah Sugah έχει φορεθεί μόνο μια φορά. Έχει μαύρο γείσο και ένα καφέ κουμπάκι στο πλάι της. Την δίνω  4€.
Το μπεζ κασκόλ με πορτοκαλί, ροζ και γαλάζιες λεπτομέρειες στις ραφές είναι Mad Hat. Είναι αφόρετο, 100% αυθεντικό και αγνό μαλλί και το δίνω 7€.
Το πορτοκαλί κασκόλ με τα ασορτί γάντια είναι 100% ακρυλικό και τα δίνω μαζί σετ στο 5€

 Συνεχίζω με αξεσουάρ αλλά περνάω και σε ρούχα. Αυτά τα ροζ δερμάτινα γάντια από BHS είναι φορεμένα μόνο μια φορά, σε αρκετά καλή κατάσταση, έχουν ελαφρώς λερωμένο αντίχειρα, μπορεί όμως να καθαριστεί. Είναι 100% δερμάτινα εξωτερικά και ακρυλικό ύφασμα από μέσα και το μέγεθος τους είναι Large. Τα δίνω 5€
Η μωβ καπιτονέ τσάντα είναι από τα Sprider Stores, έχει χρησιμοποιηθεί 2-3 φορές, είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Αδιάβροχη, 80% πολυέστερ, την δίνω 5€


 Το βυσινί βελούδινο φόρεμα είναι από το landsend και είναι αφόρετο.Είναι σε μέγεθος UK18-20 / XL. Σε γραμμή Άλφα, αγκαλιάζει το στήθος κάνοντας ελαφριά σουρα και θυμίζει Empire φόρεμα. Φτάνει μέχρι το γόνατο και είναι ελαστικό. Είναιο 90%polyester & 10%elasthan. Το είχα αγοράσει γύρω στις 50 λίρες και το δίνω στα 30€

 Το ίδιο φόρεμα έχω σε μαύρο αλλά αυτό έχει φορεθεί μια φορά. ΄Είναι σε μέγεθος UK18-20 / XL. Σε γραμμή Άλφα, αγκαλιάζει το στήθος κάνοντας ελαφριά σουρα και θυμίζει Empire φόρεμα. Φτάνει μέχρι το γόνατο και είναι ελαστικό. Είναιο 90%polyester & 10%elasthan. Το είχα αγοράσει γύρω στις 50 λίρες και το δίνω στα 30€

Ένα μαύρο δερμάτινο τσαντάκι με ασημί τρουκς , το οποίο έχω κρατήσει αρκετές φορές αλλά είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Έχει ένα μικρό ξύλωμα στο χερούλι του, όχι όμως κάτι που δεν διορθώνεται. Οι διαστάσεις του είναι Μ18 *Υ16 * Π5 και  Το δίνω 5€.

Ένα παντελόνι ολοκαίνουργιο Levi's 501, Νό W36L34. Είναι αυθεντικό Levi's και δεν το έχω φορέσει καθόλου όπως μπορείτε να δείτε και από τις φωτογραφίες. Το δίνω 25€
 Μια καφέ ελαστική μπλούζα με αλφα γραμμή καμπάνα στα μανίκια από πολυέστερ.Τα μανίκια κάνουν σούρα όπως και στο τελείωμα της μπλούζας. Έχω βγάλει κοντινές τα μανίκια για να δείτε το σχέδιο καλύτερα.  Είναι σε πολύ καλή κατάσταση αν και έχει φορεθεί 5 φορές. Την δίνω 5€
Ένα φόρεμα που έχω φορέσει μόνο 1 φορά (αλλά το είχα λατρέψει στο γκρι και μαύρο που το έχω επίσης) είναι αυτό το καφέ empire φόρεμα από Artisti Italiani. Είναι ελαστικό και μακρύ με κλειστό στρογγυλό λαιμό σε μέγεθος Medium. Είναι 65% πολυέστερ &35% βισκόζη και το δίνω στα 20€. (sold)

 Ένα καφέ -κανελί γιλέκο που έχω φορέσει δύο μόνο φορές  - την εποχή που είχα κολλήσει μάλλον με την Country δεν εξηγείται αλλιώς - και είναι υφασμάτινο , βελούδινο (σαν απομίμηση δέρματος) μπροστά και σατέν πίσω, σε νούμερο 46. Το δίνω 8€ μιας και είναι σε άριστη κατάσταση.
 

 Ένα λατρεμένο βαμβακερό φόρεμα, τόσο αγαπημένο που το είχα πάρει δύο φορές.Έχω ένα ολόιδιο σε άσπρο με πράσινα σχέδια, το οποίο μάλλον θα δώσω στο επόμενο Blog sale, μόλις κατεβάσω τα καλοκαιρινά. Πρόκειται για ένα μαύρο βαμβακερό πουά φόρεμα PinUp, στράπλες στενό επάνω και σε γραμμή Άλφα και πιο "κλαρωτή" κάτω η φούστα, με θήκες για να βάλετε και κορδέλα ή λάστιχο να ενωθεί στο στήθος. Ένα PinUp φόρεμα σε πολύ καλή κατάσταση, απο Lussile σε μέγεθος L. Είναι 97% βαμβάκι και 3% elastic . Το είχα αγοράσει γύρω στα 70€ και το δίνω 35€, έχει φορεθεί μόλις 2 φορές. (Πουλήθηκε)



Τέλος, ένα φόρεμα Zara , από την σειρά Zara Basic , καφέ ριγέ, σε μέγεθος XL, φορεμένο μόνο μια φορά, σε άριστη κατάσταση. Είναι 45% πολυεστερ, 34% Rayon & 21% Βαμβάκι. Έρχεται με ζώνη στην μέση απο το ίδιο ύφασμα. Έχει ραντάκι στο ίδιο χρώμα, είναι στενό επάνω και φαρδύ από την μέση και κάτω. Το είχα αγοράσει γύρω στα 50€ , το δίνω 25€. (Πουλήθηκε!)



Όλες οι τιμές είναι συζητήσιμες, ενώ μπορώ να κανονίσω και μια συνάντηση μαζί σας, αν μένετε στην Αθήνα και θέλετε να τα δείτε από κοντά. θα ακολουθήσει και δεύτερο blog sale με περισσότερα καλοκαιρινά κομμάτια.

 Αυτά είναι λοιπόν όσα δίνω σε αυτό το πρώτο blogsale. Επικοινωνήστε μαζί μου αν ενδιαφέρεστε για κάποιο στο thekmprojects@gmail.com. 

 Για οποιαδήποτε πληροφορία περιμένω τα σχόλια σας.

Καλά ψώνια!!!


The KM Projects
Not just another beauty blog

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

*ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ*
Παρακαλώ MHN αφήνετε link για τα blog σας, η κείμενα που παραπέμπουν εμένα η τα μέλη του blog μου να τα επισκεφτούν στα σχόλια, γιατί το βρίσκω άκομψο και δεν θα δημοσιεύονται.
Ευχαριστώ για την κατανόηση.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...