Garnier Color Sensation : Review


Δεν συνηθίζω να γράφω για βαφές μαλλιών. Συνήθως τις αναφέρω στα empties μου ή σε κάποιο άλλο βίντεο για μαλλιά. Αλλά νιώθω ότι ήθελα να μιλήσω για τη νέα Color Sensation βαφή της Garnier που πήρα από το Zampple.  Ένα προϊόν το οποίο βγήκε πιθανότατα να ανταγωνιστεί τις οικονομικές βαφές της Palette και που κατά την προσωπική μου άποψη αποτυγχάνει να ανταποκριθεί στην σύγκριση. 

Αρχικά να πω ότι έχει πολύ λιγότερο προϊόν από την Palette αλλά και από οποιαδήποτε άλλη βαφή. Στα συνηθισμένα kit βαφής στο σπίτι η ποσότητα της βαφής που βρίσκεται στο σωληνάριο είναι συνήθως 60ml. Στην πιο οικονομική εκδοχή τους, που είναι αυτές οι βαφές στα μικρότερα κουτάκια, η βαφή στο σωληνάριο είναι 50ml, εδώ όμως η βαφή είναι στα 40ml. Και εδώ περιλαμβάνεται η οξειδωτική κρέμα (60ml) αλλά και μια κρέμα περιποίησης για μετά την βαφή (10ml). Δεν περιελαμβάνει όμως ειδικό απλικατέρ και δοχείο ανάμιξης και θα χρειαστείτε οπωσδήποτε ένα ειδικό δοχείο ανάμιξης και πινέλο βαφής.

Το χρώμα που επέλεξα ήταν το νούμερο 6,0, δηλαδή το ξανθό σκούρο. Είναι στα χρώματα που επιλέγω (καστανό ανοιχτό-ξανθό σκούρο) γενικά. Θα έλεγε κανείς ότι πιθανότατα θα είναι μια άλλη εκδοχή μιας οικονομικής βαφής. Κι όμως, η συγκεκριμένη μπορεί να είναι πιο οικονομική, ωστόσο δεν επιτυγχάνει να κάνει την πιο βασική δουλειά για την οποία προορίζεται: Να καλύψη λίγες λευκές τρίχες. Δεν έχω πολλές λευκές τρίχες στα 36 μου χρόνια, αλλά κάθε μόνιμη βαφή που σέβεται τον εαυτό της μπορεί να κάνει αυτήν την βασική και απλή δουλειά. Να καλύψει τα λευκά. Δεν τολμώ να διανοηθώ ότι μπορεί να καλύψει περισσότερα λευκά και σίγουρα δεν θα την πρότεινα στην μητέρα μου για παράδειγμα, η οποία εδώ που τα λέμε χρησιμοποιεί και είναι απόλυτα ικανοποιημένη από τις Palette. 

Τι έφταιξε όμως και δεν λειτούργησε; Μήπως το χρώμα; Όχι αφού είναι σε αυτά τα χρώματα που επιλέγω. μπορεί σαν αποτέλεσμα να μην είναι πολύ πιο ανοιχτό αλλά είναι μέσα στα χρώματα που αναφέρονται στα αποτελέσματα. ήταν δηλαδή το αναμενόμενο. Μήπως δεν τα έβαψα σωστά; Νομίζω, ότι μετά από 20 χρόνια (και βάλε) που βάφω τα μαλλιά μου έχω κάθε δικαίωμα να λέω ότι ξέρω να πετυχαίνω σωστά την διαδικασία, ενώ όταν οι λευκές τρίχες είναι στην κορυφή του κεφαλιού είναι λίγο δύσκολο να μην τις "πετύχω" στο βάψιμο.  Κατά την άποψη μου πιθανότατα έφταιξε το ότι περιέχει μικρότερη ποσότητα βαφής (40ml) γεγονός που ίσως επηρεάζει ως δοσολογία και το αποτέλεσμα. Εδώ θα ήταν καλύτερο να αφήσω την εξέταση σε ειδικούς. Κρίνοντας εκ του αποτελέσματος, ωστόσο, δεν θα επένδυα τα χρήματα μου στην συγκεκριμένη. θα προτιμούσα σαφέστατα κάποια άλλη από τις τόσες που κυκλοφορούν στο εμπόριο. Συγγνώμη Garnier αλλά με απογοήτευσες. Πιθανότατα για μια πιο μικρή κοπέλα, χωρίς λευκές τρίχες να είναι ιδανική αλλά όχι για μένα.




Εσύ την δοκίμασες τη νέα Garnier Color Sensation; Πως σου φάνηκε;


The KM Projects
Not just another beauty blog



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

*ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ*
Παρακαλώ MHN αφήνετε link για τα blog σας, η κείμενα που παραπέμπουν εμένα η τα μέλη του blog μου να τα επισκεφτούν στα σχόλια, γιατί το βρίσκω άκομψο και δεν θα δημοσιεύονται.
Ευχαριστώ για την κατανόηση.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...