Youth Lab Daily Cleanser & σφουγγαράκι Konjac Review


Οι καλύτεροι σύμμαχοι για την λιπαρή επιδερμίδα.

Το τελευταίο περίπου δίμηνο χρησιμοποιώ καθημερινά για τον καθαρισμό του προσώπου μου το Daily Cleanser της Youth Lab για μικτά- λιπαρά δέρματα. Ένα καθαριστικό gel που πήρα από το Academia Fresh  και που από την πρώτη κιόλας χρήση μου έκλεψε την καρδιά. Η συσκευασία του είναι μεγάλη, στα 200ml και κοστίζει 10€, ενώ επειδή δεν χρειάζεσαι μεγάλη ποσότητα, η συσκευασία αυτή θα σου κρατήσει άνετα 3 με 4 μήνες. Πραγματικά, μια μικρή ποσότητα gel, στο μέγεθος ενός μικρού φουντουκιού είναι αρκετή για να καλύψετε το πρόσωπο σας και να το καθαρίσετε διεξοδικά. 


Προσωπικά το χρησιμοποίησα με δύο τρόπους. Είτε ως ντεμακιγιάζ, παίρνοντας μια μικρή ποσότητα gel και κάνοντας ένα ελαφρύ μασάζ σε όλο το πρόσωπο, ακόμα και στα μάτια (χωρίς κανένα πρόβλημα, σας διαβεβαιώ), διαλύοντας όλο το μακιγιάζ του προσώπου και ακόμα και την μάσκαρα στα μάτια και ξεβγάζοντας έπειτα πολύ καλά με άφθονο νερό. Είτε πάλι, ως πρωινό καθαρισμό του προσώπου μου, δημιουργώντας ένα ελαφρύ αφρό στα χέρια και με κυκλικές κινήσεις άπλωνα τον αφρό σε όλο το πρόσωπο, ενώ κατόπιν ξεπλένω με νερό. 

Θεωρώ ότι όσον αφορά το μακιγιάζ κάνει απίστευτη δουλειά, δεν τσούζει στα μάτια, ενώ αφήνει την επιδερμίδα απαλή και καθαρή χωρίς ίχνος μακιγιάζ. Ενδεχομένως, να χρειαστείτε μόνο να επικεντρωθείτε σε τυχόν υπολείμματα από την αδιάβροχη μάσκαρα, ενώ το καθημερινό μακιγιάζ και την απλή μάσκαρα την αφαιρεί πανεύκολα. 

Ενεργά Συστατικά :
Caprylyl Glycol, Citric Acid, Cocobetaine, Cocoglucoside, Copper Aspartate, Disodium, Fructose, Glycerin,  Glycine, Inositol, Lauryl Glucoside, Manganese Aspartate, Methyl Propanediol, Niacinamide, Parfum (Fragrance), PEG -120 Methyl Glucose Dioleate, Sodium Cocoyl Glycinate, Sodium Lactate, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Sodium PCA, Sodiun Lauroamphoacetate, Urea, Water, Zinc Aspartate 

Από τότε που πήρα δε στα χέρια μου το σφουγγαράκι konjac άρχισα να το χρησιμοποιώ σε συνδυασμό με το καθαριστικό της Youth Lab και με έχει βοηθήσει απίστευτα στον καθαρισμό της επιδερμίδας μου. 

Τι είναι το σφουγγαράκι konjac;

Είναι 100% φυσικό σφουγγαράκι, φτιαγμένο από ίνες του λαχανικού Konjac, ενός φυτού/ λαχανικού που μοιάζει με πατάτα. Είναι πολύ απαλό στην αφή και ικανό να συγκεντρώσει πολλαπλάσιο μέγεθος σε νερό. Είναι τόσο απαλό που μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε και σε μωράκια. Άλλωστε παλιά το χρησιμοποιούσαν στην Ασία για αυτόν ακριβώς τον λόγο. Το λευκό σφουγγαράκι είναι στην πιο απλή του μορφή. Ενώ μπορείτε να βρείτε και εμποτισμένα σφουγγαράκια με διάφορα είδη πηλών και άλλων συστατικών (πράσινο, κόκκινο, μαύρο κτλ) τα οποία απευθύνονται σε διαφορετικά είδη επιδερμίδας. Θα βρείτε με κίτρο και κίτρινο πηλό, με πράσινο τσάι, με μαύρο μπαμπού (κάρβουνο), με ροζ πηλό από άνθη κερασιά και με μπλε πηλό και άγρια μέντα. Τουλάχιστον αυτά βρήκα εγώ όταν έψαχνα να βρω τι να πάρω. Κάθε χρώμα προορίζεται και για διαφορετικές ανάγκες. Μπορείτε να το αλλάζετε κάθε 1 -3 μήνες περίπου, ανάλογα και με την χρήση αλλά και την αποθήκευση που του κάνετε. Αν το χρησιμοποιείτε για παράδειγμα καθημερινά, ανελλιπώς, θα σας κρατήσει περίπου 4-6 εβδομάδες.


Πως το χρησιμοποιώ;

Καταρχάς, το βρέχω με μπόλικο νερό, μέχρι να μουλιάσει καλά και στην συνέχεια το χρησιμοποιώ όπως θα χρησιμοποιούσα ένα απλό πανάκι καθαρισμού. Χωρίς καθαριστικό, το χρησιμοποιώ με κυκλικές κινήσεις σε όλο το πρόσωπο (εκτός από τα μάτια). Μπορεί να αφαιρέσει το μακιγιάζ, αλλά προσωπικά το έχω χρησιμοποιήσει ελάχιστα για αυτόν τον σκοπό. Ωστόσο, αφαιρεί το μακιγιάζ, προσφέροντας μια ελαφριά απολέπιση στο δέρμα. Δεν γρατζουνάει, ούτε τραυματίζει την επιδερμίδα, ωστόσο την απολεπίζει ελαφρά και την καθαρίζει πολύ καλά. Συνήθως, το χρησιμοποιώ μετά το ντεμακιγιάζ και έχω προσέξει ότι ακόμα και με τα καλύτερα προϊόντα, πάντα θα υπάρχουν υπολείμματα τα οποία θα αφαιρέσει το σφουγγαράκι μου. Στην συνέχεια το ξεπλένω καλά και το κρεμάω σε μέρος ξηρό για να στεγνώσει μέχρι την επόμενη χρήση. Καλό είναι να αποφύγετε όμως το μπάνιο και αν μπορείτε να το κρεμάσετε κάπου με λιγότερη υγρασία καθώς μπορεί να μαζέψει περιττή υγρασία και βακτήρια.

Τα πρωινά το χρησιμοποιώ μερικές φορές σε συνδυασμό με το καθαριστικό του προσώπου μου. Βοηθάει να λειτουργήσουν τα ενεργά συστατικά του καθαριστικού καλύτερα και συγκρατεί τον αφρό αρκετά ώστε να κάνω απολέπιση σε όλο το πρόσωπο. Έχω προσέξει ότι το δέρμα μου έχει καθαρίσει πάρα πολύ τον τελευταίο μήνα και σε αυτό πιστεύω έχει βοηθήσει και το μικρό αυτό σφουγγαράκι.

Μπορείτε λοιπόν να το χρησιμοποιήσετε και μόνο του (εξοικονομώντας σημαντικά από τα προϊόντα καθαρισμού) και σε συνδυασμό με το καθαριστικό προσώπου σας (βοηθώντας έτσι τα συστατικά του καθαριστικού να δράσουν καλύτερα). 

Που το βρίσκετε;
Εγώ πήρα το δικό μου από το ebay, μπορείτε αν θέλετε να δείτε τον πωλητή εδώ. Αλλά κυκλοφορούν επίσης και από την ecotools. Ήδη σας έχω δείξει σε βίντεο haul τα δύο σφουγγαράκια που έχω αγοράσει, ένα από το ebay και ένα της Ecotools από το Iherb. 

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα δύο αυτά προϊόντα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

*ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ*
Παρακαλώ MHN αφήνετε link για τα blog σας, η κείμενα που παραπέμπουν εμένα η τα μέλη του blog μου να τα επισκεφτούν στα σχόλια, γιατί το βρίσκω άκομψο και δεν θα δημοσιεύονται.
Ευχαριστώ για την κατανόηση.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...