Review: Palmer's Firming Butter & Moisturizing cream


Αν για κάτι είμαι πολύ απαιτητική είναι η περιποίηση της επιδερμίδας μου και συγκεκριμένα η ενυδάτωση της. Και έχοντας ακούσει τα καλύτερα για την συγκεκριμένη εταιρία δεν μπόρεσα να αντισταθώ και αγόρασα όχι ένα αλλά δύο ενυδατικές κρέμες σώματος ή μάλλον πιο σωστά body butters. Το ένα είναι για σύσφιξη και τόνωση και το άλλο είναι για  πολύ ξηρές επιδερμίδες και για την αντιμετώπιση της ξηρότητας και του σκληρού δέρματος. Και τα δύο μπορείτε να τα βρείτε είτε στο feelunique είτε στο iherb. Και σας τα έχω δείξει σε παλαιότερα haul videos εδώ και εδώ. 


Πρώτο αγόρασα το body butter για την σύσφιξη σώματος. Το πήρα από το feelunique γύρω στα €5,50 γιατί είχε μια μικρή έκπτωση. Μπορείτε να το βρείτε στο feelunique κανονικά στα €6,50 τα 315ml και αν θέλετε να το πάρετε απλά πατήστε εδώ.  Ωστόσο μπορείτε να την αγοράσετε και από το iherb στα $6,50, οπότε σας βγαίνει φθηνότερα. Αν θέλετε να την πάρετε από το iherb, απλά πατήστε εδώ. Διαθέτει αντλία και είναι πολύ εύκολο στην χρήση. Έχει άρωμα βούτυρο κακάο, οπότε θα ευχαριστήσει όσες αναζητούν γλυκιές μυρωδιές. Το άρωμα της διαρκεί αρκετές ώρες, αν όμως την βάλετε βράδυ μην περιμένετε να αντέξει μέχρι το πρωί. Με έκπληξη διαπίστωσα ότι απορροφάται πολύ εύκολα αφήνοντας την επιδερμίδα σας ενυδατωμένη και απαλή. Σε συνδυασμό με μια καλή απολέπιση μπορείτε να δείτε αρκετή διαφορά με την μακρόχρονη χρήση της. Τονώνει την επιδερμίδα και συσφίγγει, αρκεί βέβαια να ακολουθείτε μια σωστή διατροφή και σε συνδυασμό πάντα με γυμναστική. Εγώ έχω παρατηρήσει μικρές διαφορές στην περιοχή της κοιλιάς που είχα έντονο θέμα. Σίγουρα θα την ξαναγοράσω. 


Το δεύτερο μου απόκτημα αυτής της εταιρίας το είχα πάρει από το iherb. Μπορείτε να το βρείτε αν θέλετε πατώντας εδώ και κοστίζει γύρω στα $5,50. Είναι ίσως το καλύτερο Που έχω δοκιμάσει στο είδος του. Μυρίζει αφενός έντονα βούτυρο κακάο, με άρωμα που διαρκεί και αυτό μπορεί να δυσαρεστήσει κάποιες από εσάς, αν δεν θέλετε κάτι τόσο γλυκό (εγώ πάντως το λάτρεψα), αλλά προσφέρει την υπέρτατη ενυδάτωση, θεραπεύει κάθε ξηρότητα του δέρματος και το δοκίμασα ακόμα και σε ερεθισμένο και κοκκινισμένο δέρμα και με έκπληξη διαπίστωσα ότι είχε εξαφανιστεί ο ερεθισμός μέσα σε μια νύχτα. Για να μην παρεξηγηθώ δεν το δοκίμασα σε δέρμα με πληγή, απλά είχα κάποιες κοκκινίλες από ιδρώτα σε ορισμένα σημεία του σώματος μου. Αφού έκανα ένα ντους με απαλό σαπούνι άπλωσα το συγκεκριμένο και μέχρι το πρωί η ερυθρότητα είχε εξαφανιστεί. Επίσης, το χρησιμοποιώ στα πόδια μου μετά από ξύρισμα. Τα ενυδατώνει άμεσα και τα προστατεύει από τυχόν ερεθισμούς. Απορροφάται πάρα πολύ γρήγορα και μπορείτε να βάλετε σχεδόν άμεσα τα ρούχα σας και να συνεχίσετε την ημέρα σας. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα. 


Έχω αγοράσει επίσης και 2 Body scrubs, της ίδιας σειράς τα οποία ξεκίνησα πρόσφατα να χρησιμοποιώ. Σύντομα θα σας ανεβάσω σχετικό review και για το Body scrub της σειράς. 

Εσείς τα έχετε δοκιμάσει;

The KM Projects
Not just another beauty blog

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

*ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ*
Παρακαλώ MHN αφήνετε link για τα blog σας, η κείμενα που παραπέμπουν εμένα η τα μέλη του blog μου να τα επισκεφτούν στα σχόλια, γιατί το βρίσκω άκομψο και δεν θα δημοσιεύονται.
Ευχαριστώ για την κατανόηση.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...