Με αφρό ή χωρίς;

sulfates στα προϊόντα
Πρόσφατα στο γραφείο μια συνάδελφος μου έστειλε ένα άρθρο για τα 5 λάθη που κάνουμε στο ντούς. Λίγο πολύ μου ήταν γνωστά, όπως το να μην κάνουμε μπάνιο με πολύ καυτό/ζεστό νερό, να σκουπιζόμαστε ταμποναριστά και να μην τρίβουμε το σώμα μας με την πετσέτα, να κάνουμε μάσκα ομορφιάς πριν μπούμε στο μπάνιο και οχι μετά κτλ. Όμως ήταν η συμβουλή του να μην χρησιμοποιούμε αφρόλουτρα που να κάνουν πολύ αφρό αυτό που μου κίνησε την περιέργεια.

Ω ναι! φανταστείτε ότι τόσα χρόνια πίστευα, όπως φαντάζομαι και οι περισσότερες από εσάς, ότι το να κάνει πολύ αφρό ένα αφρόλουτρο, shower gel κτλ είναι ένδειξη ποιότητας και ενίσχυε την πεποίθηση μου ότι "καθάριζε" καλά. Ένα σωρό αφρόλουτρα, ακριβά, φαρμακευτικά είχαν περάσει από τα χέρια μου και όταν αυτά δεν έκαναν αφρό η απογοήτευση ήταν τεράστια.

Μπορείτε να διανοηθείτε την έκπληξη μου όταν διάβασα ότι τα αφρόλουτρα που κάνουν πολύ αφρό, είναι ότι χειρότερο μπορείς να χρησιμοποιήσεις, μιας και ουσιαστικά καταστρέφουν τα φυσικά έλαια του δέρματος μας, αφήνοντας το ξηρό και σκληρό.

Τα αφρόλουτρα αυτά περιέχουν τασιενεργές ουσίες που τα κάνουν να έχουν αυτόν τον πλούσιο αφρό, αλλά ταυτόχρονα και ξηραίνουν το δέρμα μας, αφού επιτίθενται στα φυσικά έλαιά του.

Κάπως έτσι η πεποίθηση που είχα τόσα χρόνια για τον πλούσιο αφρό που καθαρίζει την επιδερμίδα μου γκρεμίστηκε και τώρα είμαι λίγο πιο επιφυλακτική απέναντι του, τουλάχιστον μέχρι να διαβάσω τα συστατικά του. Ενώ όλα αυτά τα αφρόλουτρα, συνήθως τα φυσικά, χωρίς χημικές ουσίες, που δεν έκαναν αφρό τώρα τα βλέπω με εντελώς άλλο μάτι.

Αυτά από μένα. Φιλιά!

Αν θέλετε μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο που μου άνοιξε τα μάτια  εδώ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

*ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ*
Παρακαλώ MHN αφήνετε link για τα blog σας, η κείμενα που παραπέμπουν εμένα η τα μέλη του blog μου να τα επισκεφτούν στα σχόλια, γιατί το βρίσκω άκομψο και δεν θα δημοσιεύονται.
Ευχαριστώ για την κατανόηση.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...