Review: Biotherm Aquasource Gel cream


Πριν από μερικούς μήνες, είχε σε κάποιο περιοδικό δώρο ένα μικρό βαζάκι της Biotherm Aquasource Gel cream. Είναι μια ανάλαφρη ενυδατική κρέμα σε μορφή τζελ της γνωστής Γαλλικής εταιρείας Biotherm.

Είναι δροσερή και απορροφάται πολύ εύκολα ενώ η gel υφή της την κάνει ιδιαίτερα ανάλαφρη. Προσωπικά την βρήκα ιδανική για το δικό μου μικτό- λιπαρό δέρμα, με μοναδικό της μείον το ότι δεν έχει αντηλιακή προστασία. Παρ' όλα αυτά μου άρεσε πολύ γιατί ένιωθα να ενυδατώνει το δέρμα μου χωρίς να είναι λιπαρό. Συνήθως την χρησιμοποιούσα μετα το ντεμακιγιάζ μου, για να δώσω την απαραίτητη ενυδάτωση στο δέρμα μου μετά από όλες τις ώρες που είχε ταλαιπωρηθεί στην πόλη με το μακιγιάζ. Βλέπετε συνηθίζω με το που μπαίνω σπίτι -και εφόσον δεν θα ξαναβγώ- να ξεβάφομαι ΑΜΕΣΑ ακόμα κι αν είναι απόγευμα. Στην ρουτίνα μου εντάσω πάντα μια απλή ενυδατική κρέμα. Κι εδώ ήρθε η Biotherm Aquasource Gel cream. Ήταν αρκετά ελαφριά ώστε να την χρησιμοποιώ καθημερινά, δεν βάρυνε το δέρμα μου, ενώ κάποιες μέρες την έβαλα και πρωί χρησιμοποιώντας foundation με spf, και λειτούργησε άψογα ακόμα και σαν βάση του μακιγιάζ μου, χωρίς να μου βγάλει περιτή λιπαρότητα. Ωστόσο ένιωθα το δέρμα μου ενυδατωμένο.

Είναι πολύ δροσερή κρέμα και έχει μια ανεπαίσθητη μυρωδιά δροσιάς (ναι δροσιάς), λες και είσαι στην θάλασσα. Άλλωστε, η Biotherm στηρίζει την τεχνολογία των καλλυντικών της στον θαλάσσιο πλούτο του πλανήτη μας.

Η Biotherm Aquasource Gel cream βγαίνει κανονικά στα 50ml και κοστίζει γύρω 45€ (σε κάποια online καταστήματα ίσως την βρείτε και φθηνότερα), λίγο ακριβη για την δική μου τσέπη την δεδομένη στιγμή, αλλά προσιτή εφόσον την πετύχω σε κάποια καλή προσφορά, που τώρα τελευταία κάνουν συχνά τα καταστήματα καλλυντικών.
Αν θα την αγοράσω; Ειλικρινά, δεν το πιστεύω, γιατί δεν παύει να είναι μια απλή ενυδατική κρέμα και προτιμώ να επενδύσω σε άλλες κρέμες τις εταιρείας που διαθέτουν και αντιγηραντικές ιδιότητες, γιατί ου γαρ έρχεται μόνο... Σίγουρα θα ήθελα περισσότερο να δοκιμάσω τον ορό της Biotherm, καθώς με έχει πιάσει μια τρέλα με τους ορούς.

Εσείς την έχετε δοκιμάσει; Πως σας φάνηκε;

The KM Projects
Not just another beauty blog


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

*ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ*
Παρακαλώ MHN αφήνετε link για τα blog σας, η κείμενα που παραπέμπουν εμένα η τα μέλη του blog μου να τα επισκεφτούν στα σχόλια, γιατί το βρίσκω άκομψο και δεν θα δημοσιεύονται.
Ευχαριστώ για την κατανόηση.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...