Mini Haul...

Μετά την σημερινή μου επίσκεψη στην διαιτολόγο μου δεν άντεξα και είπα να αγοράσω 2-3 πραγματάκια πείθοντας τον εαυτό μου ότι τα είχα οπασδήποτε ανάγκη. Καταλαβαίνετε, ήταν μια απο αυτές τις συζητήσεις που έχεις με τη συνείδηση σου ενώ ένα μικρό διαβολάκι μέσα σου σε τραβάει να παρεκλίνεις. Ε, λοιπόν, παρέκλινα.... λίγο όμως.


Καταρχάς πέρασα από τα LOVIE Που αυτές τις μέρες (και νομίζω δυστυχώς σήμερα τελειώνει) βρίσκονταν στην έκθεση στο Σύνταγμα μέσα στον εκθεσιακό χώρο του Μετρό. Εκεί δεν μπόρεσα να αντισταθώ και πήρα μια σκιά απο καιρό σταμπαρισμένη. Είναι η νούμερο 9 από την σειρά terracotta silver  και πρόκειται για μια λαδοκαφέ σκιά σε στυλ Baked shadow. Κοστίζει €3,00 και την είχα ζηλέψει όταν την είχε πάρει η Νατάσα πριν λίγο καιρό. Ήμαστε μαζί όταν την πήρε και μου είχε αρέσει από τότε αλλά δυστυχώς δεν είχα λεφτά και έτσι περίμενα πως και πως να ξαναπετύχω την Lovie στο Σύνταγμα για να την πάρω.

Μαζί πήρα και ένα βερνίκι νυχιών σε μια απίστευτη απόχρωση του μωβ (μωβομπλε θα το έλεγα) που με ξετρέλανε στην κυριολεξία. Είναι το 101Α και άμα το πετύχετε πείτε μου την γνώμη σας.



Στη συνέχεια πήγα από τον κύριο Χόντο στην Ερμού αναζητώντας μια προσφορά σε scrub σωματος που είχε δείξει απο το κανάλι της η +Konstantina Vasilaki . Έφαγα στην κυριολεξία τα ράφια και πάνω που είχα αρχίσει να απελπίζομαι ανακάλυψα το τελευταίο δυδιμο πίσω πίσω σε ένα ράφι.... και φυσικά το άρπαξα... Πρόκειται για το scrub σώματος της Luxurious με Icing sugar της Intermed. Η προσφορά ήταν 1+1 και κόστιζε το πακέτο γύρω στα €6,50.

Επίσης, βρήκα ένα ρουζ της Essence. Είναι το πρώτο μου ρουζ της Essence, διάλεξα το Life's a Cherry , ένα ροζ της "υγείας" όπως μου αρέσει να λέω. Πιστεύω ότι θα με βολέψει στην καθημερινότητα μου. Άσε που συμπλήρωσε το τελευταίο κομμάτι της συλλογής ούτως ώστε να μπορέσω να κάνω το One brand tutorial με προϊόντα της Essence και το ρουζ ήταν το μόνο που μου έλειπε για να συμπληρώσω τη συλλογή. Έκανε €2,99 και είναι ένα απο τα κλασσικά της εταιρείας.

Τέλος, πέτυχα επιτέλους το camouflage concealer της Catrice στην απόχρωση ivory, το πρώτο μου απόκτημα απο αυτήν την εταιρεία. Κοστίζει €3,39 και αδημονώ να το δοκιμάσω. Δεν έχω ακούσει τα καλύτερα, αλλά μερικές φορές κολλάμε τόσο πολύ με κάτι που μέχρι να το αποκτήσουμε και να φάμε μόνοι μας το κεφάλι μας θα σκάσουμε.

Αυτά τα λίγα πραγματάκια πήρα. Εσείς, τι έχετε αγοράσει το τελευταίο διάστημα;

The KM Projects
Not just another beauty blog



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

*ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ*
Παρακαλώ MHN αφήνετε link για τα blog σας, η κείμενα που παραπέμπουν εμένα η τα μέλη του blog μου να τα επισκεφτούν στα σχόλια, γιατί το βρίσκω άκομψο και δεν θα δημοσιεύονται.
Ευχαριστώ για την κατανόηση.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...