ESSENCE PURESKIN Pore refining serum & mattifying Gel Cream


2 νέα προϊόντα από την Essence έφτασαν στα χέρια μου ακριβώς την στιγμή που τα είχα περισσότερο ανάγκη. Λίγο μετά τις δύσκολες μέρες το πρόσωπο μου είχε βγάλει αρκετά σπυράκια και έντονη λιπαρότητα στην ζώνη Τ (πάντα έχω αλλά τώρα τελευταία είχε παραγίνει το κακό). Έτσι με μεγάλη χαρά είπα να τα δοκιμάσω, ακριβώς την κρισιμότερη στιγμή για το δέρμα μου.

Το Pore refining serum είναι αυτό που χρησιμοποίησα περισσότερο και ίσως αυτό που μου άρεσε και πιο πολύ. Το χρησιμοποιούσα σαν βάση κάτω από την BB ή την ενυδατική μου και ομολογώ ότι περιποιήθηκε τόσο τα σπυράκια που είχα βγάλει χωρίς να τα ερεθίσει, όσο και φρόντισε να δατηρηθεί κατάτι περισσότερο η ματ όψη μου κάτω ειδικά από το foundation που είχα επιλέξει. Σε καμία περίπτωση δεν θα το σύγκρινα με primer καθώς έχω μικτή-λιπαρη επιδερμίδα και σαφέστατα είναι πιο απαιτητική ως προς τα αποτελέσματα που χρειάζομαι. Όμως πιστεύω ότι βελτιώνει λίγο τους πόρους όπως υπόσχεται, αν και εφόσον χρησιμοποιείται καθημερινά. Επίσης, καταπολεμά τα σπυράκια χωρίς να ξεραίνει την επιδερμίδα. Παρ' όλα αυτά θεωρώ ότι έχει περισσότερο καταπραϋντική δράση για τα σπυράκια και βοηθάει λίγο στους πόρους και την περιττή λιπαρότητα.

Η mattifying Gel Cream είναι μια ελαφριά ενυδατική κρέμα σε μορφή gel που σας βοηθάει να καταπολεμήσετε τα σπυράκια και τα μαύρα στίγματα και υποσχεται ματ όψη στην επιδερμίδα σας. Είναι ελαφριά και μπορείτε να την χρησιμοποιείσετε πρωί - βράδυ. Δεν πρόσεξα να προσφέρει ματ όψη στην επιδερμίδα μου, αν και την χρησιμοποιούσα κάτω από foundation. Προτιμούσα πάντα να χρησιμοποιώ Primer και μια φορά που δεν χρησιμοποιησα, φρόντισα το foundation να έχει μεγάλη διάρκεια έτσι η λιπαρότητα άργησε να κάνει την εμφάνιση της. Προσωπικά δεν με ξετρέλανε και την χρησιμοποιούσα περισσότερο κάτω από κάποιο απογευματινό - βραδυνό μακιγιάζ και όχι τόσο το πρωί που προσωπικά θέλω μεγαλύτερη διάρκεια. Στα συν της ότι δεν έχει parabens και άρωμα, έχει ευχάριστη αίσθηση στο δέρμα σας, απορροφάται πολύ γρήγορα και είναι αρκετά οικονομική. Στα μείον της το γεγονός ότι δεν έχει αντηλιακή προστασία.

Εσείς έχετε δοκιμάσει τη νέα σειρά της Essence; Πως σας φάνηκε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

*ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ*
Παρακαλώ MHN αφήνετε link για τα blog σας, η κείμενα που παραπέμπουν εμένα η τα μέλη του blog μου να τα επισκεφτούν στα σχόλια, γιατί το βρίσκω άκομψο και δεν θα δημοσιεύονται.
Ευχαριστώ για την κατανόηση.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...